Wednesday, August 25, 2010

Joke

Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului ?

Englezoaica:
    Darling, daca ma anuntai la timp când vii acasa, s-ar fi putut evita aceasta situatie, jenanta pentru amândoi !...

Nemtoaica :
    Hans, azi ai venit cu patru minute si patruzeci si cinci de secunde mai devreme acasa. Îmi datorezi o explicatie pentru asta !

Frantuzoaica :
    Jean, ce bine ca ai venit ! Jaques e terminat, nu mai poate...

Suedeza :
    Tu esti, Olaf ? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea sa se mai distreze... Alatura-i-te si tu !

Rusoaica :
    Ivane, tu esti ? În sfârsit, un barbat adevarat ! Înainte sa mi-o traga, asta n-a fost în stare nici sa ma ia la palme !

Evreica :
    Itzic, tu esti ? Atunci, cine naiba e asta de pe mine ?

Unguroaica ( în timp ce sare din pat ):
    Ioi, draga !...Nu fii suparat ! O platit înainte !

Cehoaica :
    Pepa, nu te impacienta, draga ! Tocmai am aflat ca el e noul tau sef !...

Nevasta de secui :

    No, daca ai baut toata palinca din casa, eu cu ce era sa-l fi servit pe musafir ?

Românca :
    Ioane, tu ma crezi mai mult pe mine, sau ochii tai ?

Banc preluat de la Alin N.